خوش آمدید

ساخت وبلاگ

امکانات وب


-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->
-->-->-->-->-->-->
-->-->-->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->

 واحد خبر mobile.ir : کمپانی نوکیا که در آینده نزدیک شاهد مراحل نهایی انتقال کسب و کار دستگاه ها و سرویس هایش به مایکروسافت خواهیم بود با دستی پر به کنگره جهانی موبایل 2014 (MWC 2014) آمد و در روز نخست برگزاری این کنگره (24 فوریه 2014 - 5 اسفند 1392) از پنج محصول جدید خود رونمایی کرد. این محصولات بازار گوشی های ارزان قیمت را در کشورهای در حال توسعه و بازارهای نوظهور هدف قرار داده اند. از میان 5 محصول جدید نوکیا، در اینجا به معرفی سه گوشی Nokia X+ ،Nokia X وNokia XL که اعضای خانواده X نوکیا بوده و به نسخه تغییر یافته ای از سیستم عامل اندروید گوگل مجهزند می پردازیم. دو گوشی دیگر نوکیا که در MWC 2014 معرفی شدند نیز عبارت بودند از نوکیا 220 وآشا 230.

Nokia X and X+ - نوکیا ایکس و ایکس پلاس

تصویر بالا: استفن الاپ در مراسم رونمایی از محصولات جدید نوکیا در MWC 2014

شاید عرضه محصولات خانواده X نوکیا را بتوان یکی از جذابیت های امسال کنگره جهانی موبایل دانست، چرا که مایکروسافت به عنوان مالک آتی بخش موبایل های نوکیا در رقابت با گوگل به سر می برد و عرضه محصولاتی مجهز به سیستم عامل اندروید گوگل می تواند خلاف جهت گیری غول نرم افزاری ردموند باشد. البته شایعه عرضه محصولات اندرویدی توسط نوکیا حتی پیش از تفاهم نامه نوکیا و مایکروسافت نیز به گوشی می رسید و ممکن است نوکیا می خواهد راهی که تا نیمه طی شده بوده را به انتها برساند. با این وجود سخنان استفن الاپ -- مدیر عامل پیشین نوکیا و رئیس بخش دستگاه ها و سرویس های این کمپانی -- در MWC 2014 حاکی از این بود که عرضه خانواده X یک استراتژی برای فروش هرچه بیشتر گوشی های نوکیا -- به خصوص در بازارهای نوظهور -- بوده و ممکن است گوشی های دیگری از این خانواده در راه باشند.

Nokia X - نوکیا ایکس

نرم افزار

نوکیا در اصل با استفاده از AOSP (پروژه اپن سورس اندروید) نسخه 4.1 اندروید را مطابق با ذائقه خود و مایکروسافت تغییر داده و با حذف سرویس های گوگل، سرویس های خود و مایکروسافت را در گوشی های خانواده X به کار گرفته است. بدین ترتیب شاهد انشعاب (Fork) دیگری در سیستم عامل اندروید خواهیم بود. این نخستین باری نیست که اندروید چنین انشعابی را تجربه می کند و پیش از این نمونه بارز آنرا در تبلت های کیندل فایر آمازون دیده ایم.

سرویس ها و برنامه هایی نظیر MixRadio و نقشه های Here نوکیا، OneDrive، Outlook و Bing مایکروسافت و Skype (که آن هم در تملک مایکروساافت است) جایگزین برنامه ها و سرویس های گوگلی مشابه شده اند. برنامه های دیگری نظیر توئیتر، فیس بوک، Vine، وایبر، BBM (سرویس پیام رسانی بلک بری) و Plants vs.Zombies 2 نیز به صورت پیش فرض بر روی گوشی های خانواده X نصب شده است. مایکروسافت یک ماه تماس بین المللی رایگان Skype را نیز همراه با این گوشی ها به خریدار عرضه می کند که البته تابع شرایطی خاصیاست.

Skype on Nokia X+ - برنامه اسکایپ بر روی نوکیا ایکس پلاس

نوکیا در ساختار ظاهری سیستم عامل اندروید نیز تغییرات زیادی را اعمال کرده و ملغمه ای از اندروید، ویندوز فون و آشا را به وجود آورده است. صفحه اصلی گوشی ها از رابط کاربری که تا حدی به رابط کاربری ویندوز فون شباهت دارد بهره می گیرد و در آن از کاشی ها (Tile ها) -- که البته تنها برخی از آنها پویا هستند -- استفاده شده و تقریباً مشابه با ویندوز فون می توان چیدمان و اندازه Tile ها را تغییر داد.

 
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : کنگره جهانی موبایل Mobile World Congress (MWC) , اندروید Android , Nokia X , Nokia X, , Nokia XL , نوکیا Nokia , مایکروسافت Microsoft, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 235 تاريخ : چهارشنبه 28 / 12 ساعت: 21:00

 واحد خبر mobile.ir : کمپانی سونی امسال با چهار محصول جدید در کنگره جهانی موبایل 2014 (MWC 2014) در بارسلون اسپانیا حضور یافت و در روز نخست این کنگره (24 فوریه 2014 - 5 اسفند 1392) از اسمارت فون شاخص سال 2014 خود -- Xperia Z2 -- در کنار سه محصول دیگر یعنی تبلت Xperia Z2 Tablet، اسمارت فون Xperia M2 و دست بند هوشمند SmartBand SWR10 رونمایی نمود.

Xperia Z2 برترین اسمارت فون سونی تا کنون است و جایگزین Xperia Z1 -- پرچمدار قبلی این کمپانی که در روز 4 سپتامبر 2013 (13 شهریور 1392) در نمایشگاه IFA 2013 معرفی شده بود می گردد. با توجه به آنکه تنها شش ماه از معرفی Z1 با مشخصه ها و قابلیت های بسیار مناسب آن می گذرد، مطابق انتظار اکثر کارشناسان محصول جدید سونی تحولی عظیم را نسبت به محصول شاخص قبلی این کمپانی نداشته، هرچند شاهد تغییرات گوناگونی منجمله افزایش اندازه صفحه نمایش، کاهش ضخامت، اظافه شدن امکان فیلمبرداری 4K، افزایش ظرفیت باطری، به کارگیری فناوری جدید حذف نویز صدا و .... در این محصول هستیم (برای مقایسه مشخصات این دو گوشی در قالب یک جدول به اینجا مراجعه نمائید.)

Sony Xperia Z2 - سونی اکسپریا زد 2

از نظر طراحی Xperia Z2 شباهت زیادی به نسخه پیشین دارد و همانند Z1 از نوار آلومینیمی یکپارچه در دور تا دور و گوشی و سطوح تمام شیشه ای در رو و پشت این اسمارت فون استفاده شده است.

Sony Xperia Z2 - سونی اکسپریا زد 2

Xperia Z2 همانند Xperia Z1 با برخورداری از استانداردهای IP55 و IP58 تا حدی در مقابل گرد و خاک مصون است و می تواند در مقابل پاشیده شدن آب با شدت کم از هر طرف و قوطه ور شدن در آب (تا حداکثر عمق 1.5 متر و حداکثر زمان 30 دقیقه در آب تازه) از خود مقاومت نشان دهد. یکی از رقبای اصلی Z2 یعنی پرچمدار جدید سامسونگ -- Galaxy S5 -- که همانند Z2 در MWC 2014 معرفی شد نیز در برابر گرد و خاک و آب مقاومت دارد اما از استاندارد متفاوت IP67 برخوردار است. S5 با برخورداری از این استاندارد بیش از Z2 در مقابل گرد و خاک مصون است اما این Z2 است که مقاومت بیشتری در مقابل آب دارد.

 
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : کنگره جهانی موبایل Mobile World Congress (MWC) , اندروید Android , کیت کت KitKat , Sony Xperia Z2 , سونی Sony, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 257 تاريخ : چهارشنبه 28 / 12 ساعت: 20:58

 واحد خبر mobile.ir : کمپانی های گوگل و لنوو در روز 29 ژانویه 2014 (9 بهمن 1392) تفاهم نامه ای را به امضا رساندند که طی آن گوگل موتورولا موبیلیتی و بخش کمی از پتنت های آن را به مبلغ 2.91 میلیارد دلار به کمپانی چینی لنوو خواهد فروخت. بر اساس این تفاهم لنوو 660 میلیون دلار را به صورت نقدی، 750 میلیون دلار را به صورت سهام لنوو و 1.5 میلیارد دلار باقی مانده را نیز طی مدت سه سال به گوگل پرداخت خواهد کرد.

گوگل در اواخر مرداد 1390 -- یعنی تقریباً دو سال و نیم پیش -- در میان تعجب بسیاری از کارشناسان از توافق با موتورولا برای خرید بخش موبایل موتورولا -- موسوم به موتورولا موبیلیتی -- به مبلغ 12.5 میلیارد دلار خبر داد. این تفاهم پس از 9 ماه انتظار و طی کردن مراحل قانونی سرانجام در 2 خرداد 1391 به بار نشست و گوگل رسماً مالک موتورولا موبیلیتی شد. اکثر کارشناسان بر این باور بودند که دلیل اصلی خرید موتورولا موبیلیتی توسط گوگل تملک 17,000 حق اختراع ثبت شده و 7,000 حق اختراع درخواست شده موتورولا موبیلیتی بوده تا گوگل بتواند از آنها در نزاع های قانونی در مقابل رقبایی نظیر اپل و مایکروسافت بهره گیرد -- به ویژه آنکه کنسرسیومی که اپل و مایکروسافت نیز از اعضای اصلی آن بودند چندی پیش از توافق گوگل و موتورولا توانست در مقابل گوگل در مزایده حق اختراعات نورتل به پیروزی برسد و زرادخانه حق اختراعات اپل و مایکروسافت را بیش از پیش تقویت نماید (). بسیاری از تحلیلگران انتظار داشتند که گوگل به تملک حق اختراعات موتورولا موبیلیتی بسنده کرده و بلافاصله بخش سخت افزار سازی این کمپانی را به فروش برساند. اما این امر صورت نگرفت و بدین ترتیب گوگل با تصاحب موتورولا موبیلیتی به جرگه سازندگان سخت افزار پا نهاد و به نوعی به رقیبی برای شرکای تجاری خود -- نظیر سامسونگ، اچ تی سی -- بدل شد (هرچند گوگل از همان ابتدا اعلام نمود که موتورولا موبیلیتی را به عنوان بیزینسی مستقل اداره می کند و تبعیضی میان این کمپانی و دیگر سازندگان دستگاه های اندرویدی قائل نمی شود.)

Motorola Moto X - موتورولا موتو ایکس

گوشی Moto X - از محصولات شاخص موتورولا موبیلیتی

اما اکنون گوگل به این نتیجه رسیده که نگاه داشتن بیزینس سخت افزاری موتورولا موبیلیتی به صلاح نیست. لری پیج -- مدیر عامل گوگل -- دروبلاگ رسمی گوگل پس از اشاره به رقابت شدید در بازار اسمارت فون ها در مورد فروش موتورولا موبیلیتی چنین اظهار نظر نمود: «این حرکت (فروش موتورولا موبیلیتی به لنوو) گوگل را قادر می سازد تا انرژی خود را صرف نوآوری در اکوسیستم اندروید نماید و منافع کاربران اسمارت فون ها در نیز در همه جا تأمین نماید.» لری پیج می افزاید: «این به معنای تغییر در دیگر تلاش های سخت افزاری ما نیست. به عنوان مثال پویایی و بلوغ بازارهای وسایل الکترونیکی پوشیدنی و خانگی با آنچه در صنعت موبایل شاهد هستیم بسیار متفاوت است. ما از موقعیت های موجود برای ساخت محصولات شگفت انگیز جدید برای کاربران در این اکوسیستم های رو به رشد هیجان زده ایم.»

لری پیج همچنین لنوو را به عنوان بزرگترین سازنده پی سی در دنیا که شاهد سریعترین میزان رشد در بازار پی سی نیز هست شایسته تملک و ارتقاء دادن موتورولا می داند و می گوید: «لنوو مهارت و سابقه لازم را برای تبدیل موتورولا به یک بازیگر اصلی در اکوسیستم اندروید دارد. علاوه بر این لنوو قصد دارد تا برند شناخته شده موتورولا را حفظ نماید -- همانگونه که در سال 2005 برند ThinkPad را با خرید آن از IBM حفظ کردند.»

Lenovo ThinkPad - لنوو تینک پد

گوگل با فروش موتورولا موبیلیتی مسیری خلاف جهت مایکروسافت را طی خواهد کرد. مایکروسافت در شهریور 1392 خبر از خرید کسب و کار دستگاه ها و سرویس های نوکیا داد و راهی مشابه با راه اپل را برای ارائه محصولات سخت افزاری و نرم افزاری یکپارچه پی گرفت.

Lenovo

مقر کمپانی چینی لنوو در آمریکا

هرچند گوگل موتورولا موبیلیتی را به قیمت 12.5 میلیارد دلار خرید و اکنون قصد دارد تا آنرا به قیمت 2.91 میلیارد دلار به لنوو واگذار کند اما این به معنای زیان 9.59 میلیارد دلاری گوگل نیست. گوگل چندی پس از تملک نهایی موتورولا موبیلیتی بخش set-top box های این کمپانی را به قیمت 2.35 میلیارد دلار به ARRIS Group فروخت. از سوی دیگر گوگل تنها بخش کمی از حق اختراعات موتورولا موبیلیتی را به لنوو واگذار می نماید و بدین ترتیب به مقصود اصلی خود از تصاحب موتورولا موبیلیتی خواهد رسید. بر اساس توافق صورت گرفته با لنوو گوگل مالکیت اکثریت پتنت های موتورولا موبیلیتی و پتنت های جاری و درخواست شده آنرا برای خود نگاه می دارد و لنوو تنها به گرفتن لایسنس استفاده از این پتنت ها و تملک 2,000 عدد از آنها بسنده خواهد کرد. ضمناً گروه Advanced Technology and Projects موتورولا موبیلیتی نیز که مسئولیت پروژه گوشی های ماژولار Ara را دارد در تملک گوگل باقی خواهد ماند.

Project Ara

Project Ara - پلتفرم سخت افزاری اسمارت فون های ماژولار موتورولا که در دستان گوگل باقی خواهد ماند

البته ذکر این نکته نیز ضروریست که گوگل در سه ماهه های اخیر زیان های عملیاتی هنگفتی را از دارا بودن موتورولا موبیلیتی متحمل شده. به عنوان مثال نتایج مالی سه ماهه چهارم گوگل که به تازگی منتشر شده حاکی از زیان 384 میلیون دلاری موتورولا موبیلیتی بوده است.

اکنون باید دید آیا لنوو می تواند موتورولا موبیلیتی را به اوج باز گرداند؟ در سال های اخیر سه کمپانی بزرگ گوشی ساز چینی -- یعنی هواوی، زد تی ئی و لنوو -- به خوبی درخشیده اند و رتبه های بالایی را در جدول سازندگان گوشی های هوشمند به خود اختصاص داده اند. بنا به آمار های ارائه شده توسط IDC هواوی و زد تی ئی توانسته اند به بازار آمریکا نیز نفوذ نمایند و به ترتیب 5.7 و 3.0 درصد از بازار گوشی های هوشمند آمریکا را در سه ماهه سوم سال 2013 به خود اختصاص داده اند. اکنون لنوو با تصاحب موتورولا موبیلیتی می تواند به این بازار یورش برد و بنا به گفته Wong Waiming -- رئیس مالی این کمپانی -- لنوو نه تنها رتبه نخست ساخت پی سی در جهان را در اختیار دارد بلکه با تفاهم اخیر قصد دارد با قدرتی بیش از پیش به سومین کمپانی سازنده گوشی های هوشمند بدل گردد.

لازم به ذکر است که نهایی شدن تملک موتورولا موبیلیتی توسط لنوو مستلزم طی شدن مراحل قانونی در آمریکا و چین و موافقت مراجع مربوطه است که بی شک تا حدی زمان بر خواهد بود.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : حق اختراع Patent , گوگل Google , , لنوو Lenovo , موتورولا Motorola, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 28 / 12 ساعت: 20:51

واحد خبر mobile.ir : کمپانی سامسونگ یکی از کمپانی های بسیار فعال در نمایشگاه CES 2014 بود و در کنار معرفی محصولاتی متنوع، ارائه تبلت های جدید را محور اصلی برنامه خود در نمایشگاه امسال قرار داده بود. سامسونگ این تبلت ها را یک روز پیش از آغاز رسمی نمایشگاه در کنفرانس خبری حود رسماً معرفی نمود.

در مجموع 4 تبلت معرفی شدند: تبلت Galaxy NotePRO 12.2 و سه تبلت Galaxy TabPRO 10.1،Galaxy TabPRO 12.2 و کوچکترین عضو فعلی این خانواده یعنی Galaxy TabPRO 8.4. در میان این تبلت ها حضور دو تبلت با صفحه نمایش بزرگ  12.2 اینچی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. به نظر می رسد سامسونگ با پیشینه درخشانی که در جا انداختن گوشی ها و تبلت هایی با ابعاد کمتر شناخته شده یا جدید در میان کاربران دارد به خوبی می تواند برای تبلت های 12.2 اینچی خود نیز بازاریابی کند و باید دید آیا رقیب اصلی این کمپانی -- اپل -- نیز هوس ورود به این بازار را پیدا می کند؟

برای آنکه تخمینی از اندازه سطح تبلت های 12.2 اینچی سامسونگ دستتان آید کافیست بدانید که سطح این تبلت ها ابعادی برابر 295.6x204 میلی متر دارد و ابعاد یک صفحه کاغذ A4 برابر 297x210 میلی متر است یعنی طول و عرض این تبلت ها به ترتیب 1.4 میلی متر و 6 میلی متر کمتر از طول و عرض کاغذ A4 است.

Samsung Galaxy Pro Family - خانواده گلکسی پرو سامسونگ

تصاویر اعضای خانواده گلکسی پرو سامسونگ با رعایت نسبت ابعاد

تنها تفاوت محسوس دو تبلت Galaxy NotePRO 12.2 و Galaxy TabPRO 12.2 در مجهز بودن NotePRO 12.2 به S Pen و بالطبع امکان بهره برداری از امکانات این قلم است. مشخصات دو تبلت دیگر خانواده TabPRO نیز تا حد بسیار زیادی مشابه با تبلت های 12.2 اینچی معرفی شده است و تفاوت اندازه صفحه نمایش، ابعاد و وزن تبلت و ظرفیت باتری شاخص ترین وجوه تمایز این تبلت ها است (برای مقایسه مشخصات این تبلت ها در قالب یک جدول به اینجا مراجعه نمائید.) 

طراحی ظاهری این تبلت ها نیز بسیار شبیه به تجربه های قبلی سامسونگ -- نظیر Galaxy Note 10.1 2014 -- است. پشت بدنه از ظاهری چرمی با لیه هایی که ظاهر دوخت را دارد برخوردار است (که البته از چرم و دوخت واقعی استفاده نشده.) نواری پلاستیکی که ظاهری فلز گونه دارد نیز در دور تبلت ها قرار گرفته.

Samsung Galaxy TabPRO 12.2 - سامسونگ گلکسی تب پرو 12.2

تصویر بالا: تبلت سامسونگ گلکسی تب پرو 12.2

صفحات نمایش Super Clear LCD هر 4 تبلت از رزولوشن WQXGA (یا به عبارتی 2560x1600 پیکسل) و نسبت ابعاد 16:10 بهره می برد. با یکسان بودن رزولوشن، بالطبع تراکم پیکسل های صفحه نمایش با کاهش اندازه صفحه افزایش می یابد و در دو تبلت 12.2 اینچی این تراکم برابر 247 پیکسل در هر اینچ بوده و در TabPRO 10.1 و TabPRO 8.4 به ترتیب برابر 299 و 359 پیکسل در اینچ است.

 

 

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : CES 2014 , تبلت Tablet , نمایشگاه , Samsung Galaxy NotePRO 12,2 , Samsung Galaxy TabPRO 8,4 , Samsung Galaxy TabPRO 10,1 , Samsung Galaxy TabPRO 12,2 , سامسونگ Samsung, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 265 تاريخ : چهارشنبه 28 / 12 ساعت: 20:49

 xperia-z2 back

معمولا بعد از معرفی یک اسمارت فون، علاقمندان به دنبال بررسی بخش های مختلف آن هستند تا ببینند این دستگاه نسبت به گذشته چه پیشرفت هایی داشته است. اگر این دستگاه یک پرچمدار باشد به مراتب اهمیت موضوع و کنجکاوی علاقمندان بیشتر خواهد شد.اکنون نوبت به عکس هاي گرفته شده با دوربين اسمارت فون Xperia Z2 سوني رسيده است که در ادامه مشاهده خواهد کرد.با گجت نيوز همراه باشيد.

دوربین این اسمارت فون مشابه آنچیزی است که برروی اکسپریا Z1 قرار داشت، اما ظاهرا تغییراتی در بخش نرم افزاری آن ایجاد شده است. توجه داشته باشید که تمامی تصاویر زیر با نسبت تصویر ۴:۳ و با حداکثر رزولوشن موجود یعنی ۲۰.۶۶ مگاپیکسلی ثبت گردیده است. نظر شما در مورد کیفیت تصاویر ثبت شده توسط این اسمارت فون چیست؟

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 233 تاريخ : چهارشنبه 28 / 12 ساعت: 20:28

 HTC-Sense-6.0

کمپاني اچ تي سي در حال آماده سازي خود براي معرفي پرچم دار جديدش در پنجم فروردین ماه است.اما تاکنون مشخصات زيادي از دردانه جديد HTC به بيرون درز کرده که امروز نوبت به رابط کاربري جديد اچ تي سي با نام Sense 6.0 رسيده که قرار است همراه با پرچم دار جديد HTC معرفي گردد.در ادامه به تماشاي امکانات جديد اين رابط کاربري که در قالب یک ویدئو فاش شده است مي نشينيم.با گجت نيوز همراه باشيد.

 

همانطور که اشاره کردیم، ویدئویی در یوتیوب منتشر شده است که ادعا شده رابط‌کاربری جدید اچ‌تی‌سی روی نسل پیشین این تلفن‌هوشمند نصب شده و روی آن نشان داده می‌شود. اما تغییرات رخ داده در نسخه‌ی جدید رابط‌کاربری سنس به چه ترتیب هستند؟ همانطور که در این ویدیو نیز مشاهده می‌کنید، تغییر آنچنانی در ظاهر این سیستم ایجاد نشده است، اما می‌توان شماری از ویژگی‌های جدید را در آن مشاهده کرد. با استفاده از ویژگی Motion Launch که شامل شماری از ژست‌های حرکتی است، می‌توان با لمس صفحه‌ی نمایش یا ضربه زدن به آن در زمانی که صفحه‌ی نمایش قفل است، برخی از دستورات را صادر کرد. در ادامه لیستی از دستورات ممکن را تماشا می‌کنید:

  • Motion Launch Gestures: با استفاده از این ویژگی می‌توان صفحه‌ی نمایش تلفن‌هوشمند را فعال کرد
  • Double Tap: با دو بار لمس صفحه‌ی نمایش در حالت قراردادن تلفن‌هوشمند در وضعیت پرتره می‌توان تلفن‌هوشمند را فعال کرد
  • Swipe Left: با قراردادن تلفن‌هوشمند در حالت پرتره و سپس لمس و کشیدن انگشت روی آن به سمت چپ، می‌توان تلفن‌هوشمند را فعال کرده و به پنل ویجت‌ها منتقل شد
  • Swipe Right: با قراردادن تلفن‌هوشمند در حالت پرتره و لمس و کشیدن انگشت روی آن به سمت راست، می‌توان تلفن‌هوشمند را فعال کرده و به محیط BlinkFeed منتقل شد
  • Swipe Up: با قراردادن تلفن‌هوشمند در حالت پرتره و کشیدن انگشت از پایین به بالا، تلفن‌هوشمند را فعال کنید
  • Volume Buttons: با قراردادن تلفن‌هوشند در حالت عرضی و فشار دادن کلید زیاد کردن صدا، می‌توان تلفن‌هوشمند را فعال کرده و به محیط اپلیکیشن دوربین منتقل شد
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 240 تاريخ : چهارشنبه 28 / 12 ساعت: 20:23

 

اپل امروز تغییراتی را در ترکیب محصولات خود ایجاد نمود. در ابتدا این شرکت ، نسخه ۸ گیگابایتی iPhone 5c را معرفی کرد و بعد از آن اعلام نمود که آیپد ۲ خود را بازنشسته کرده و این دستگاه دیگر تولید نخواهد شد. آیپد ۴ با همان قیمت جایگزین آیپد ۲ اپل می شود.

 

آیپد ۲ بعد از معرفی آیپدایر با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می رفت که مسلما قیمت بالایی برای این تبلت با سخت افزار تقریبا قدیمی به حساب می آید. از سوی دیگر iPad 4 دارای ویژگی هایی چون صفحه نمایش Retina، پورت Lightning و چیپ ستی مدرن است و در رنگ های سفید و مشکی با قیمت ۴۰۰ دلار در دسترس خواهد بود (نسخه ۱۶ گیگابایتی و WiFi آن). نسخه WiFi+LTE آن نیز قیمتی ۵۳۰ دلاری خواه داشت.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 209 تاريخ : چهارشنبه 28 / 12 ساعت: 20:22

 مورفیوس که یک نمایشگر واقعیت مجازیست قرار است تجربه بازی با کنسول پلی استیشن 4 را متحول نماید.



 

شرکت سرگرمی‌های کامپیوتری سونی امروز کار بر روی پروژه "مورفیوس" را به صورت رسمی اعلام کرد. مورفیوس در واقع یک سیستم واقعیت مجازی است که برای پلی استیشن 4 طراحی شده و بازی کردن را به سطحی بالاتر خواهد برد. سونی اعلام کرده این پروژه پس از توسعه به صورت تجاری به بازار عرضه خواهد شد. همان طور که در عکس‌های نمونه اولیه این محصول دیده می‌شود، استفاده از نور آبی که این روزها امضای پلی استیشن به حساب می‌آید به وضوح بر روی دستگاه به چشم می خورد. این دستگاه واقعیت مجازی که مانند یک عینک بزرگ است و دور سر قرار می‌گیرد احتمالا از هر دو درگاه HDMI و USB بهره می‌برد و از نمایشگرهایی با دقت 1080p با پوشش دید 90 درجه ای استفاده می‌کند. همچنین این دستگاه با بهره گرفتن از یک سیستم تشخیص موقعیت سر می‌تواند در فاصله سه متری حرکات سر را تا 360 درجه تشخیص دهد. همچنین تجهیز به فناوری صدای فضایی و قابلیت استفاده از هدفون دلخواهتان مرفیوس را جذاب‌تر ساخته است.
 

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 241 تاريخ : چهارشنبه 28 / 12 ساعت: 20:21

 اگر گلکسی اس 5 را پرچم‌دار جدید گوشی‌های اندرویدی می‌دانید، بهتر است که تجدیدنظر کنید! امروز در مراسمی رسمی که در چین برگزار شد، کمپانی نسبتا گمنام Oppo، از ابر گوشی جدید خود یعنی Find 7 که چند ماهیست یکی از مباحث داغ بازار شایعات بود، رسما پرده‌برداری نمود.


بارزترین مشخصه‌ی این گوشی، صفحه نمایش 5.5 اینچی آن است که به لطف تکنولوژی Super Screen 2.0، دقت 2560×1440 را ارائه می‌دهد. چنین دقت بالایی باعث شده تا تراکم پیکسلی این صفحه به 538 پیکسل بر هر اینچ برسد که بیش‌ترین تراکم پیکسلی موجود بر روی گوشی‌های موبایل تا به این تاریخ می‌باشد. به علاوه، این صفحه‌ی نمایش به لمس‌های ایجاد شده با دستکش نیز پاسخ داده، همچنین یک لایه از شیشه‌ی ضد خش Gorilla Glass 3 نیز از آن محافظت می‌کند تا دیگر نیازی به نصب محافظ بر روی آن نداشته باشید. در ضمن در پایین صفحه‌ی نمایش، یک نوار LED برای هشدار پیغام‌ها، تماس‌های از دست رفته و ایمیل‌ها قرار داده شده است.


پس از صفحه‌ی نمایش، دوربین Find 7، دومین مشخصه بسیار جالب آن است. این گوشی به یک دوربین با حسگر 13 مگاپیسلی IMX214 CMOS ساخت کمپانی سونی با فراخی لنز f/2.0 و فلاش LED مجهز شده است. از مهم‌ترین قابلیت‌های دوربین این گوشی می‌توان به فیلم‌برداری با کیفیت 4K، فیلم‌برداری صحنه آهسته با کیفیت HD 720p و سرعت 120 فریم بر ثانیه و قابلیت Super Zoom (برای گرفتن 10 عکس و تولید یک عکس 50 مگاپیسلی) اشاره کرد. به علاوه، در بالای صفحه‌ی نمایش، دوربین دوم آن با حسگر 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است.
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : موبایل, اندروید, گوگل, تکنولوژی, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 28 / 12 ساعت: 20:21

 به تازگی نسخه جدیدی از نرم افزار محبوب اسکایپ برای پلتفرم اندروید عرضه شده که گفته می‌شود در زمینه مصرف انرژی پیشرفت بسیاری کرده است.



اگر شما هم اهل استفاده از تلفن‌های هوشمند باشید می‌دانید که باتری به مانند پاشنه آشیل این گجت است. از این رو در ارائه نسخه جدید نرم افزارهایی مانند اسکایپ که همواره در پس زمینه در حال اجرا هستند، تلاش بسیاری شده تا مصرف باتری تا حد امکان کاهش پیدا کند. نسخه 4.7 از نرم افزار اسکایپ برای پلتفرم اندروید طرز کار این نرم افزار را عوض کرده و باعث شده تا پیشرفت قابل ملاحظه ای در ماندگاری باتری در دستگاه‌هایی که از این نسخه جدید استفاده می‌کنند مشاهده شود. برای دستیابی به حداکثر عمر باتری در هنگام استفاده از اسکایپ، هشدار دریافت پیام در محاوره گروهی به صورت پیش فرض غیر فعال است. البته می‌توانید از طریق تنظیمات مربوطه این ویژگی را مجددا فعال نمایید. به گفته اسکایپ این تنها شروع راه بوده و کاهش مصرف باتری در نسخه های آتی این نرم افزار از اهداف مهم اسکایپ می‌باشد.
 
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : تبلت, موبایل, نرم افزار, مایکروسافت, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 272 تاريخ : چهارشنبه 28 / 12 ساعت: 20:19

 موتو 360 نام ساعت هوشمند شرکت موتورولا می‌باشد که از سیستم عامل جدید گوگل موسوم به Android Wear استفاده می‌کند.



پس از معرفی پروژه Android Wear از سوی گوگل که در واقع برای گسترش هر چه بیشتر اندروید در زمینه گجت های پوشیدنی بود، موتورولا از اولین شرکت هایی بود که تصمیم گرفت از این سیستم عامل جدید گوگل استفاده کند. موتو 360 که به سیستم عامل "اندروید ور" گوگل مجهز است امروز به صورت رسمی معرفی شد. موتورولا اعلام کرده که نمای جلویی این ساعت گرد خواهد بود و طبق ادعای این شرکت جنس بدنه از مواد مرغوب و لوکس ساخته می شود. شما با استفاده از موتو 360 می‌توانید با یک نگاه اطلاعات خود را به روز نمایید، از اخطارها و هشدارهای جلب توجه گوشی هوشمند خود مطلع شوید و تنها با یک تکان دست می‌توانید ببینید که چه کسانی با شما تماس گرفته‌اند یا لیست ایمیل‌های دریافتی خود را چک کنید. بررسی وضعیت دوستانتان در شبکه های اجتماعی و زمان قرار ملاقات بعدی شما نیز از طریق همین ساعت هوشمند به سادگی امکان پذیر است.
قابلیت بسیار مهم دیگری که در موتو 360 وجود دارد، استفاده از سرویس فرمان صوتی Google Now می‌باشد. به عبارت دیگر شما از این به بعد می‌توانید با ساعت هوشمند خود صحبت نمایید. تنها با گفتن عبارت "Ok Google" نرم افزار Google Now به اجرا در می‌آید و ساعت شما آماده اجرای دستوراتتان خواهد بود و شما می‌توانید از تنظیم آلارم تا ارسال پیامک را بدون نیاز به دست و تنها با فرامین صوتی توسط موتو 360 انجام دهید.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : گجت پوشیدنی, اندروید, گوگل, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 220 تاريخ : چهارشنبه 28 / 12 ساعت: 20:11

 موتو 360 نام ساعت هوشمند شرکت موتورولا می‌باشد که از سیستم عامل جدید گوگل موسوم به Android Wear استفاده می‌کند.



پس از معرفی پروژه Android Wear از سوی گوگل که در واقع برای گسترش هر چه بیشتر اندروید در زمینه گجت های پوشیدنی بود، موتورولا از اولین شرکت هایی بود که تصمیم گرفت از این سیستم عامل جدید گوگل استفاده کند. موتو 360 که به سیستم عامل "اندروید ور" گوگل مجهز است امروز به صورت رسمی معرفی شد. موتورولا اعلام کرده که نمای جلویی این ساعت گرد خواهد بود و طبق ادعای این شرکت جنس بدنه از مواد مرغوب و لوکس ساخته می شود. شما با استفاده از موتو 360 می‌توانید با یک نگاه اطلاعات خود را به روز نمایید، از اخطارها و هشدارهای جلب توجه گوشی هوشمند خود مطلع شوید و تنها با یک تکان دست می‌توانید ببینید که چه کسانی با شما تماس گرفته‌اند یا لیست ایمیل‌های دریافتی خود را چک کنید. بررسی وضعیت دوستانتان در شبکه های اجتماعی و زمان قرار ملاقات بعدی شما نیز از طریق همین ساعت هوشمند به سادگی امکان پذیر است.
قابلیت بسیار مهم دیگری که در موتو 360 وجود دارد، استفاده از سرویس فرمان صوتی Google Now می‌باشد. به عبارت دیگر شما از این به بعد می‌توانید با ساعت هوشمند خود صحبت نمایید. تنها با گفتن عبارت "Ok Google" نرم افزار Google Now به اجرا در می‌آید و ساعت شما آماده اجرای دستوراتتان خواهد بود و شما می‌توانید از تنظیم آلارم تا ارسال پیامک را بدون نیاز به دست و تنها با فرامین صوتی توسط موتو 360 انجام دهید.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : گجت پوشیدنی, اندروید, گوگل, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 289 تاريخ : چهارشنبه 28 / 12 ساعت: 20:11

 گفته می‌شود به تازگی در کشور رومانی فروش محصولات ویندوزفون از محصولات iOS پیشی گرفته است.

 

 

اخیرا کشور رومانی نیز به جمع کشورهای اروپایی که سیستم عامل اپل را به عنوان انتخاب سوم خود بعد از اندروید و ویندوز فون قرار می‌دهند پیوسته است. بر خلاف آنچه مخالفین ویندوزفون می‌گویند، در حالی که این سیستم عامل در مجموع رتبه سوم را در سطح جهانی دارد، در کشور های اروپایی به تدریج از iOS جلو افتاده است. از میان این کشورها می‌توان به جمهوری چک، اکراین، مجارستان و هلند اشاره کرد. این آمار خود نشان دهنده رشد جهانی ویندوزفون می‌باشد. در این میان عرضه مدل‌های لومیا با قیمتی بسیار مناسب و فروش موفقیت آمیز گوشی‌های میان رده ویندوزفون بسیار تاثیر گذار بوده است.
می‌توان گفت که با فروش موفق گوشی‌های ویندوز فون آن چه برای جا افتادن این برند لازم بوده، اتفاق افتاده است. گوشی‌هایی نظیر لومیا 520 و لومیا 625 و همچنین گوشی‌های رده بالایی نظیر لومیا 925 و لومیا 1020 که همگی با قیمتی کمتر از 200 یورو به فروش می‌رسند خود سند محبوبیت گوشی‌های ویندوزفون در میان کاربران است.
البته، برتری قاطع اندروید در این بازار با اختلاف زیاد بر همگان آشکار است. همچنان مشخص شد که آیفون به خاطر قیمت بالایش در مقابل رقبا بسیار آسیب پذیر است که این امر در کنار محبوبیت نوکیا در اروپا، احتمال تصاحب بازار 20 درصدی را در سال جاری برای مایکروسافت و ویندوز فون فراهم آورده است.
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : ویندوز, iOS, مایکروسافت, اپل, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 240 تاريخ : چهارشنبه 28 / 12 ساعت: 20:10

 zte-nubia-x6

ZTE همچنان به تبلیغ پرچمدار جدیدش نوبیا اکس 6 در سایتش ادامه می‌دهد. اولین تصویر منتشر شده از این اسمارتفون، گوشه‌ای از دستگاه را نشان می‌داد که بدنه تمام فلزش دل از همه می‌برد.

 

پس از آن گفته شد که این هوشمند با لبه‌های باریک ارایه خواهد شد. در تبلیغات دیگر هم نوید یک باتری قدرتمند، اسپیکرهای استریو و دوربین مجهز به ثابت کننده اپتیکال تصویر داده شد.

اما امروز پستی از شرکت تحلیل گر Mobile China منتشر شد که فراتر از اینها رفته و می‌گفت این هوشمند مجهز به یک دوربین 75 مگاپیکسلی خواهد بود و اکانت Weibo این کمپانی نیز این خبر را دوباره به اشتراک گذاشت.

 تصویری که در زیر می‌بینید  دارای رزولوشن 6480×11520 پیکسل است، اما از نظر حجم چندان بزرگ نبوده و تنها 4 مگابایت است. عکس منتشر شده از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و مشخص است که واقعی نیست.

zte-nubia-x6

برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی اینجا کلیک کنید

پیش از این شنیده بودیم که دوربین فایند 7 محصول کمپانی اوپو نیز 50 مگاپیکسلی خواهد بود که البته به احتمال خیلی زیاد هر دو خبر واقعیت ندارند.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 27 / 12 ساعت: 21:35

 Xiaomi-Redmi-Note

Xiaomi Redmi Note محصول جدید Xiaomi است. این دستگاه دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و یک پروسسور ۸ هسته ای MT6592 مدیاتک می باشد. مطمئنا جذاب ترین بخش این اسمارت فون نه پردازنده آن است و نه صفحه نمایش و نه طراحی آن، بلکه بهترین و جذاب ترین ویژگی آن، قیمت این فبلت میباشد که تنها حدود ۱۶۱ دلار است. البته این اسمارت فون در ابتدا فقط در چین روانه بازار خواهد شد.

 

Xiaomi-Redmi-Note

اخیرا نتایج بنچمارک Xiaomi Redmi Note هم از طریق وبسایت AnTuTu بدست آمده که نشان دهنده عملکرد بسیار خوب این محصول ۱۶۰ دلاریست. نتیجه بدست آمده توسط این اسمارت فون ۲۸۰۹۱ می باشد. از دیگر مشخصات Redmi Note می توان به ۱ گیگابایت رم، اندروید ۴.۲.۲، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی اشاره کرد.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 27 / 12 ساعت: 21:30

 lumia-rock

به نظر مي رسد نوکيا در حال آماده کردن جانشيني براي لوميا 525 خود است . بر طبق اطلاعات منتشر شده در @evleaks، لومیایی اسرار آمیز با کدنام Rock در حال ساخت است. عدد مدل این هوشمند نشان می‌دهد که این لومیا به لومیا 520 ارتباط دارد. از آنجایی که هر دو لومیاهای 520 و 525 پایین رده بودند، انتظار داریم که این لومیای جدید(530) نیز با همین مشخصات ساخته شود.

 

همانطور که شنیده‌اید نوکیا بعلاوه، مشغول کار بر روی لومیا 630 و 635 و یک هوشمند پیشرفته با نام لومیا 930 است. تمام این هوشندها به احتمال زیاد مجهز به ویندوز فون 8.1 خواهند بود و ماه آپریل روانه بازار می‌شوند.

در حال حاضر به غیر از لومیا 630 که در چند تصویر ظاهر شده است، لومیا 530 و 930 فعلا رویی ننمایانده‌اند. انتظار می‌رود که 530 و 930 مثل 630 دارای دکمه‌های روی صفحه‌ای باشند، زیرا ویندوز 8.1 از این قابلیت پشتیبانی می‌کند.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 216 تاريخ : سه شنبه 27 / 12 ساعت: 21:29

 امروز پس از معرفی آیفون 5c هشت گیگابایتی از سوی اپل، این شرکت اعلام کرد آیپد 2 نیز دیگر تولید نخواهد شد و جای آن را آیپد 4 شانزده گیگابایتی خواهد گرفت.



همان طور که میدانید پس از معرفی آیپد ایر توسط اپل، این کمپانی اعلام نمود که از آن به بعد تولید نسل چهارم آیپد های 10 اینچی اش با نام آیپد 4 متوقف خواهد شد و اپل فقط به فروش آیپد ایر و آیپد 2 به عنوان نمایندگانش در بخش تبلت های 10 اینچی خواهد پرداخت. اما پس از گذشت مدتی و با توجه به توفیق اندک آیپد نسل دوم به دلیل قیمت نسبتا سنگین 400 دلاری ، اپل تصمیم به تولید مجدد آیپد 4 گرفت تا این مدل محبوب را جایگزین مدل قدیمی تر خود نماید. آیپدی که از نمایشگر رتینا، درگاه لایتنینگ و یک پردازنده نسبتا مدرن استفاده می‌کند. آیپد 4 که مانند گذشته در دو رنگ سفید و مشکی و با حافظه داخلی 16 گیگابایت با قیمت 400 دلار برای مدل Wi-Fi و قیمت 530 دلار برای مدل Wi-Fi+LTE عرضه خواهد شد. اپل با این حرکت استفاده از درگاه قدیمی 30 پین را بر روی تبلت ها از دور خارج کرده است، البته آیفون 4S تنها بازمانده درگاه های 30 پین است که به نظر می‌آید با عرضه آیفون 5c هشت گیگابایتی با درگاه لایتنینگ، نفس‌های آخر را می کشد. استفاده از یک درگاه ارتباطی بر روی کلیه محصولات کار را برای اپل راحت‌تر خواهد کرد و به جای تولید دو نوع تبدیل تنها لازم به تولید یکی از آن‌هاست. باید منتظر آمار ماند و دید که این تصمیم اپل تا چه انداره با استقبال طرفداران تبلت های این کمپانی روبرو خواهد شد.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 27 / 12 ساعت: 21:28

 گفته می شود که قرار است مایکروسافت در کنفرانسی که در 27 مارس دارد نرم افزار محبوب آفیس را برای آیپد معرفی خواهد کند.



به نظر می آید مدیر عامل جدید مایکروسافت آقای "نادلا" تصمیم دارد تا مجموعه آفیس مایکروسافت را برای آیپد عرضه کند. البته سیاست قبلی مایکروسافت کاملا با این تصمیم آقای نادلا در تضاد بوده و قرار بود از دسترسی کاربران آیپد به این نرم افزار جلوگیری به عمل آید. تحلیلگران اقتصادی بر آورد کرده اند که مایکروسافت در حدود 2.5 میلیارد دلار در سال با محروم کردن کاربران اپل از نرم افزار آفیس از دست می داده است. باید بدانید که اپل تا کنون در مجموع حدود دویست میلیون دستگاه آیپد فروخته است. مایکروسافت انتظار داشت تا با ایجاد این محدودیت برای کاربران آیپد بتواند تقاضا را برای تبلت سرفیس خود بیشتر کند و شاید هم با این شیوه توانست کمی به فروش تبلت خود بیافزاید ولی سرانجام مایکروسافت نیز متوجه شد که هرگز قادر به رقابت به آیپد نخواهد بود و تصمیم گرفت بازار 2.5 میلیارد دلاری نرم افزار آفیس برای صاحبان آیپد را داشته باشد.
ما منتظر کنفرانس مایکروسافت خواهیم ماند تا مایکروسافت به معرفی این محصول بپردازد و همچنین قیمت این بسته نرم افزاری را نیز اعلام کند.
 
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 253 تاريخ : سه شنبه 27 / 12 ساعت: 20:55

 شرکت اپل قصد دارد به زودی برای افزایش فروش و محبوبیت آیفون 5c نسخه هشت گیگابایتی آن را با قیمتی ارزان‌تر روانه بازار کند.



شنیده‌ها حاکی از این است که فروش آیفون 5c بر وفق مراد شرکت اپل نبوده و آیفون 4s و آیفون 5s عرصه را بر این مدل تنگ کرده‌اند. گفته می‌شود حدود 3000 دستگاه آیفون 5c در انبارهای اپل خاک می‌خورند. در واقع اختلاف قیمت بسیار کم با مدل مجهزتر و تکمیل‌تر 5s و داشتن بدنه پلاستیکی نسبت به سایر آیفون‌ها، محبوبیت این مدل را کاهش داده است. از این رو اپل بر آن شده تا با ارائه یک مدل با ظرفیت حافظه ذخیره سازی پایین‌تر، قیمت این محصول را باز هم کاهش دهد تا شاید با این حربه کمی آمار فروش این مدل افزایش پیدا کند. پیش بینی می‌شود آیفون 5c با ظرفیت هشت گیگابایت در حدود 60 یورو از مدل شانزده گیگابایتی ارزان‌تر باشد. البته برای اینکه هر کسی بتواند صاحب یک آیفون شود، مدل 4s نیز به صورت رایگان با یک قرارداد دو ساله در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 
در هر صورت برچسب قیمت 530 یورویی برای آیفون 5c با 8 گیگابایت حافظه داخلی و سخت افزار نسبتا قدیمی چندان هم رویایی به نظر نمی‌آید.
 
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : موبایل, اپل, نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 246 تاريخ : سه شنبه 27 / 12 ساعت: 20:54

 

شاید باور این‌که صنعت چاپ تا چه‌حد پیشرفت کرده است برای بسیاری قابل باور نباشد ولی برای اینکه درک کنید که چاپگرهای امروزی از چه توانایی‌هایی برخوردار هستند کافیست بدانید که به تازگی پرینتری که خانه واقعی چاپ می‌کند شروع به کار کرده است.


این پرینتر سه بعدی با ارتفاع بیست فوتی (6 متری) خود قادر به  تولید قطعات داخلی برای خانه است و می‌تواند آینده صنایع عمرانی را با تغییری شگفت‌انگیز روبرو نماید. به کمک این چاپگر که برخی از خروجی‌های آن را در تصاویر مشاهده می‌کنید می‌توان یک خانه کاملا شخصی سازی شده تولید نمود و محدودیت شکل اجزای ساختمان تقریبا به صفر خواهد رسید.

این پرینتر سه بعدی کامرمیکر نام دارد که معنای لغوی آن اتاق‌ساز است و این نام به صورت کامل عملکرد این دستگاه را تشریح می‌نماید. به کمک این پرینتر و نرم‌افزارهای ویژه کامپیوتری می‌توان سازه‌های بسیار جذاب و کم نظیری را تولید نمود که هر جزء از این سازه‌ها می‌تواند تا 181کیلوگرم وزن داشته باشد. این دستگاه محصول متخصصین آلمانی است.

  •  
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 228 تاريخ : سه شنبه 27 / 12 ساعت: 10:13